Wikia

De band tussen de vriendinnenEdit

Edella, Varinya en Melody waren samen in de woonkamer met elkaar aan het praten.

"Ik mis hem nu al." zei Edella die op de bank lag. "Wie mis je?" vroeg Melody nieuwschierig. "Ze mist haar vriendje Melody." zei Varinya opeens "Ik mis de mijne ook en jij?" vroeg ze aan Melody. "Wel." zei ze "Ik mis hem ook wel, maar vooral zijn grapjes." zei ze met een brede glimlach. "Hij is helemaal niet grappig." zei Edella die bijna haar lach niet kon inhouden. "Dat is niet grappig." zei Melody een beetje boos "Hij is best wel grappig moet je weten." zei ze. "Melody geef toe." zei Varinya die aan het lachen was "Jouw vriendje is echt geen grapjas. Zijn grappen zijn flauw." lachte Varinya. "Dat is niet waar!" riep Melody woedend "Jullie zijn gemeen!" riep Melody toen ze boos wegliep. Varinya stopte met lachen en zei: "Zijn we niet ietsje te ver gegaan Edella?" "Nee, helemaal niet. Ze overdrijft gewoon. Je weet hoe ze is. Ze is een echte drama queen." antwoordde Edella alsof het haar niets kon schelen "Ze zal het binnen de kortste keren wel vergeten zijn." zei ze. "Ik hoop dat je gelijk hebt." antwoordde Varinya erop.

Terwijl Edella en Varinya waren aan het praten, ging Melody naar het bos toe. Daar kwam ze Kyle toevallig Kyle tegen.

"Hallo. Hoe gaat het met je?" vroeg Kyle aan zijn vriendinnetje. Melody antwoordde niet. Kyle keek haar aan en vroeg: "Wat is er met je?" "Niets." zei Melody snel. Kyle keek haar recht in de ogen aan en zag dat ze stond te liegen. "Je vertelt me de waarheid niet." zei Kyle een beetje boos "Je kunt me altijd alles vertellen." zei hij tegen haar in de hoop dat ze hem de waarheid zou vertellen. "Er is echt niets." zei Melody snel terug. Kyle zag dat ze nog steeds stond te liegen. "Ok dan." zei hij en verliet Melody. "Wacht!" riep ze en flitste hem achterna. Kyle stopte en riep tegen Melody: "Wat is er dan met je?" "Er is niets." zei Melody terug. "Ja dat zal wel!" riep Kyle nu echt wel boos. "Nee, echt er is niets, Kyle! Niets!" riep Melody terug waneer ze zag dat Kyle weer wo weglopen "Wel er is alleen een ding." zei ze opeens. "En wat is dat ding dan wel?" vroeg Kyle die kalmer was geworden. "Edella en Varinya zeiden dat je flauwe grappen maakt en dat je zeker geen grapjas bent." zei Melody bedroefd. "Dat is toch geen reden om zo tegen me te doen." zei Kyle. "Het spijt me." zei Melody "Ik hoop dat je me kunt vergeven." "Natuurlijk kan ik dat." zei Kyle met een brede glimlach. Melody werd meteen weer vrolijk. Ze bleef bij hem in het bos. Ze zaten er praten en te lachen met elkaar. Ze konden zich alleen concentreren op elkaar en op niemand anders.

Terwijl Melody met Kyle zat te praten in het bos, was iedereen bezord. Ze wisten helemaal niet waar ze was. Rosalie en Emmet waren erg bang dat er iets met haar was gebeurd.

"Wat zou er met haar gebeurd zijn?" zei Rosalie die bezord heen en weer liep "Waar zo ze nu kunnen zijn?" "dat weten we niet?" zei Emmet ook bezorgd "Ik hoop maar dat er niets gebeurd is met haar" zei hij. "Hoe kon dit gebeuren." zei Rosalie "Ik ken Melody. Ze zou nooit zomaar weglopen. Er moet iets ervoor gebeurd zijn." zei ze. "Weten jullie soms van iets?" vroeg Emmet aan Edella en Varinya. "Nee, wij weten van niets oom." zeiden ze allebei tegelijk. Emmet keek teleurgesteld. "Wel ik denk dat ik wel iets weet." zei Varinya opeens. Emmet en Rosalie keken haar aan. "Niets tegen hun zeggen." fluisterde Edella tegen Varinya. Varinya twijfelde eerst, maar ze zei: "Melody, Edella en ik hadden vanmorgen een kleine ruzie." zei Varinya heel snel. "Wat voor ruzie?" vroegen de' ouders van Melody. "We..." zei Varinya, maar ze kon haar zin niet afmaken want Edella onderbrak haar. "We hebben haar vriendje uitgelachen en beledigd en dat spijt ons heel erg." zei ze "We wisten echt niet dat ze weg zou lopen. Echt niet." zei Edella met tranen in haar ogen. Ze wilde niet dat Melody weg zou gaan. "Het was echt niet de bedoeling." zei Varinya ook met tranen in haar ogen. "Het is niets." zeiden de ouders van Melody. "Echt niet?" vroegen de twee meisjes. "Echt niet." zeiden de ouders terug "Maar weten jullie soms waar nu kan zijn." vroegen ze. "Ze zou met Kyle kunnen zijn." zei Varinya. "Ja, dat kan." zei Edella opeens "Ik kan zijn geur makkelijk opsporen. Als we hem vinden dan vinden we Melody zeker." zei ze vastberaden. Rosalie en Emmet waren opgelucht. Varinya en Edella gingen meteen op zoek naar hun vriendin. Ze volgde Kyle's geur. Maar wat ze niet wisten, was dat Kyle en Melody zich steeds weer verplaatste. Dus bleven ze zijn spoor maar volgen, maar ze vonden niets. Ze hadden de hoop opgegeven en plofte neer in het gras. "We zullen haar nooit vinden." zei Varinya "Het is allemaal onze schud." zei ze met verdriet. "Weet je soms kan ze best wel irritant zijn, maar..." zei Edella "Maar ik mis mijn vriendin." zei ze een beetje droevig. Varinya ging naast Edella zitten. "Ik ook" antwoordde ze. Daar zaten ze dan. Middenin het bos. "Komop we gaan." zei Edella. Ze wilden net vertrekken totdat iets hun aandacht trok. Het was Melody die zich achter een boom had verstropt met Kyle. Ze wisten het eerst niet helemaal zeker, maar toen ze vanachter de boom verscheen wisten ze het. Ze vlogen Melody in de armen en ze knuffelden haar bijna dood. "Melody!" riepen ze blij "We dachten dat er iets erg gebeurd was." "Nee, ik was gewoon met Kyle aan het wandelen en aan het praten." zei Melody terug. "Wil je nooit meer zomaar weggaan zonder iets te zeggen!" reipen de twee van blijdschap. "Ok beloofd." zei Melody lachend terug "Kom we gaan nu naar huis." zei ze.

Toen ze thuis aankwamen, waren de ouders van Melody zeer blij en opgelucht.

"Oh Melody waar was je in hemelsnaam?" vroeg Rosalie. "Ik was gewoon met Kyle aan het wandelen in het bos." antwoordde Melody. "Jij hebt huisarest jonge dame om ons zo hard te laten schrikken." zei Emmet tegen haar. "Het spijt me." zei ze tegen hem. "Het is niets." zei Emmet plots "Maar doe zoiets nooit meer. Ok." zei hij. "Ok." zei Melody terug. Toen Melody klaar was met haar ouders wende ze zich tot haar vriendinnen. "Bedankt." zei ze "Bedankt dat jullie me zijn komen zoeken." "Dat is niets." zeiden de twee "Daar zijn vriendinnen voor." zeiden ze. "Het spijt ons dat we je vriendje hebben beledigd." zeiden de twee plots; "Het is al goed." zei Melody. De twee keken haar vrolijk aan; "Als jullie maar beloven dat jullie hem niet meer zullen beledigen." zei ze. "Als jij beloofd om niet meer weg te lopen." zeiden de twee. "Ok!" riepen de drie vriendinnen naar elkaar. Nu waren ze hechter dan voorheen. Nu hadden ze een hechte band.