Wikia

De reis gaat doorEdit

Vervolg: De reis van Melody en Verwachtingen van elkaar.

Bij Melody en Kyle.

In het huis van de Cullens

Terug bij Kyle en Melody.

In de kamer van Alice.

Nadat Edella ook "ja" had gezegd tegen Alice, bracht Alice ze naar haar kamer. Ze gaf hen wat kledingsstukken om te passen. De meisjes gingen zich achter een kamerscherm omkleden. Toen kwamen ze achter het scherm uit. Amelia had een lavendel kleurig, strak topje aan met een donkere jeans rok en een gouden armband, oorbellen en ketting aan. Edella daarintegen had een blauwe, waaierig hemdje aan met een lichte jeans broek met een zilveren ketting, armband en oorbellen aan. Allebei hadden ze zwarte ballerina's aan. De meisjes vonden de kleding goed staan. Alice complimenteerde hen allebei omdat ze er goed uitzagen. De meisjes gingen weer achter het scherm staan om zich weer om te kleden. Ze kwamen erachter uit en deze keer hadden ze totaal iets anders aan. Amelia had een rood kleedje aan met donkerbruine sandalen en een zwarte zonnenbril. Edella had een geel kleedje aan met witte slippers en een witte zonnenbril. Allebei hadden ze een lange bruine ketting aan en een zomerhoed. Dit was overduidelijk de zomerkledij. Alice vond dit ook heel goed bij hen staan en dat vonden de meisjes ook. En nu gingen ze zich weer omkleden.

Weer bij Kyle en Melody.

Weer in Alice kamer.

"Bedankt meisjes." zei Alice toen de meisjes achter het scherm uit kwamen in hun gewone kleding "Door jullie heb ik me goed geamuseerd." zei ze blij. "Het was best leuk." zei Edella. "Heel leuk." zei Amelia blij. "En om jullie te bedanken krijgen jullie -hoe noemt het ook al weer- een ijsje dacht ik." zei Alice op een heel menselijke manier. "Ja likt me lekker." zei Amelia blij met het idee. "Ja lijkt me ook." zei Edella. Ze hoorde de bel gaan. "Ik ga wel!" riep ze zodat iedereen haar goed hoorde -alsof ze dat al niet deden. Edella ging naar beneden en deed de deur open. Tot haar grote, blije verbazing stond Emanuel voor de deur. "Oh, ik dacht dat Varinya met haar knappe vriendje voor de deur stonden." zei ze om hem te plagen. Hij had haar natuurlijk meteen door en gaf haar een dikke kus. "Ik ben ook blij om jou weer te zien." zei hij. Hij kwam binnen en ginga samen met Edella naar de chill-room.

Bij Melody en Kyle.

"Wat is er met je?!" vroeg Kyle boos "Ik vraag je iets en je loopt gewoon weg!" riep hij woedend "Zeg nu wat er is!" riep hij. Melody wou niet antwoorden maar de woorden kwamen met de tranen -of wat het ook moet voorstellen- eruit. "Ik dacht dat ik je partner was!" riep ze huilend -of wat het ook moest voorstellen- "Maar dat ben ik niet en als je niet echt van me houdt, ga dan gewoon weg!" riep ze nog steeds schreeuwend -of wat daar voor gaat. "Maar ik hou echt van je!" riep Kyle. "Maar je mist je oude vriendin wel!" riep Melody wenend -of wat daarvoor moest uitgaan. Kyle zei niets meer en keek beschaamd naar beneden. "Dacht ik het niet." zei Melody rustiger. Ze rukte haar hand uit Kyle's greep en stond gewoon stil. "Melody, ik..." begon Kyle "Ik hou echt van je hoor en ja, ik mis mijn oude vriendin, maar dat stelt niets meer voor. Echt niet." zei Kyle sussend. "Maar zij blijft iets wat ik nooit zal zijn. Niet?" zei Melody nog steeds droevig. Kyle keek weer naar beneden, weer beschaamd. "Dacht ik het niet." zei Melody. Ze liep stapje voor stapje verder, maar Kyle hield haar weer tegen. Maar Melody duwde hem weg en flitste weg. Daar was hij dan helemaal alleen zonder zijn geliefde Melody.

Wordt vervolgd...