Wikia

De reis van MelodyEdit

"Was het wel goed om weg te gaan van je familie?" vroeg Kyle terwijl hij en Melody verder waren aan het stappen "Je ziet er zo sip uit. Heb je spijt dat je weg bent gegaan?" "Nee, nee." zei Melody terwijl ze haar hoofd schudde "Ik heb helemaal geen spijt. Het is goed dat ik even weg van huis ben." "Oh ok." zei Kyle terwijl hij zijn arm om Melody's middel deed. Ze liepen gesamelijk verder door het sprookjesachtige bos. Toen kregen dorst en gingen op jacht. Gelukkig was er een kudde herten dichtbij hen op pad. Die kudde zou vast en zeker geen twee herten missen.

Terwijl zij gingen jagen, waren Edella en Amelia ook aan het jagen in het bos.

"Hey, Edella wat zullen we nemen vandaag?" vroeg Amelia via de gedachtetelepathie. "We nemen een paar paarden, ginder in dat veldje dicht bij dat leegstaande bouwvakkershuisje." stuurde Edella terug. "Ok dan. Kom op voordat ze weg zijn." zei Amelia terug. Toen rende ze zwijgend verder. Ze berijkte het veldje en verbergde zich onder het lange gras. Want de paarden waren er nog steeds. Gelukkig want anders hadden ze voor niets zo ver gelopen. Dus ze verbergde zich onder het hoge gras en beslopen de dieren. De paarden hadden niets in de gaten. Ze dachten dat er geen gevaar was. Dus bleven ze onbeveiligd en open grazen... domme dieren. Toen sloegen de wolven in actie...

Terug bij Kyle en Melody...

"Dat was heerlijk." zei Kyle terwijl hij zijn mond afveegde met zijn mouw. "Ja, ze waren lekker sappig vandaag." zei Melody die een stukje van haar mond afveegde met haar doekje. Toen opeens kreeg ze een idee. "Oeps..." zei Melody terwijl ze -bewust- haar doekje liet vallen. Kyle kennende had haar meteen door en speelde het spelletje mee. Hij raapte het doekje op en hield het doekje bij. "Hé, het moet het wel teruggeven." zei Melody geïriteerd door Kyle -die haar voorbij liep-. "Ok." zei hij terwijl hij stopte. Melody wou haar doekje uit zijn handen nemen, maar... "Op één voorwaarden." zei hij plagerig. "Wat dan?!" vroeg Melody nu echt geïriteerd. "Geef mij... een kusje en dan geef ik je doekje terug." vroeg hij terwijl hij zijn lippen al tuitte. Melody wou hem eerst een klap geven, maar ze gaf hem gewoon maar zijn zin. Dus kuste ze hem heel snel en rukte haar doekje uit zijn handen. De kus was zo snel dat Kyle hem niet eens voelde. "Hé, dat is niet eerlijk!" protesteerde Kyle. "Jawel, toch wel." zei Melody plagerig "Ik heb je een kus gegeven. Dus kreeg ik mijn doekje terug." Aaah. Niet eerlijk." zei Kyle terwijl hij naar Melody liep. Hij flitste naar haar toe en deed zijn arm om haar middel en trok haar naar zich toe. "Als je een kusje wilt, moet je het gewoon vragen." zei Melody en drukte haar harde lippen op de zijne.

Terwijl zij kusten, hadden Edella en Amelia hun prooi al gevangen en verslonden. Terug bij Melody en Kyle.

"Wel, nu gaan we verder, ok?" vroeg Melody toen Kyle haar eindelijk losliet. "Ja, ok." zei Kyle die naar meer smachtte. Dus liepen ze verder en verder weg naar hun onbekende bestemming. Maar ze wisten allebei dat het leuk ging worden.

Wordt vervolgd...