Wikia

EDELLA'S BAND Edit

'Het was zondagmiddag iedereen was druk in de weer voor het geboortefeest van Sam en Emily's dochter ' behalve Edella en Varinya.Zij waren aan het brainstormen over wat ze zouden doen op het feestje.Varinya werd geroepen door haar moeder Alice dus alleen Edella bleef over. Toen kwam Seth aangewandeld, die vampiers van begin af aan niet als vijanden beschouwde, de beste vriend van Edella. "Waar zit je over te mokken?" vroeg hij aan Edella die nu gefrustreerd raakte omdat ze nergens op kon komen. "Ik weet hélémaal niets voor dat feestje!!!" schreeuwde ze en plofte zich in de dichtsbijzijnde stoel.

Hij vroeg of hij kon helpen en toen kwam Varinya die meteen zei: "Tuurlijk kan dat" Seth kwam op een schitterend idee "We kunnen..."Hij werd onderbroken door Melody die zei dat zijn vader hem nodig had.Seth ging met tegenzin naar zijn vader "Kom op hij had net een idee nu kunnen we hier nog langer zitten!!!" riep Edella uit frustratie. Melody liep weg en Varinya zei: "Wat heb je toch?" waar Edella met woede op antwoordde: "Euhhhh ik weet niet we zitten hier al langer dan 3uur heeft er eindelijk iemand een idee komt Melody weer om het te verstoren!!!"

WORD BINNENKORT AANGEVULD.