Wikia

Emanuel Richard HaleEdit

Boyfr edella

De mysterieuze jongen die Edella's hart stal...en meer

Naam: Emanuel Richard Hale, familienaam overgenomen na hereniging met zijn zus

Roepnaam: Emanuel; Rich

Geboortedatum: 1995

Transformatie Datum: Onbekend, men vermoed voor zijn zus.

Transformatie Bron: Onbekend

Plaats van Herkomst: Londen; Engeland

Haarkleur: Donkerbruin; word paars tot zwart als hij Woede overneemt

Kleur ogen: Bruin (mens) Goud/Zwart (vampier) Lichtgrijs (Woede)

Lengte: 1.80m

Uiterlijk: Lang en atletisch gebouwd. Lange, pezige vingers en een ovaal gezicht. Bruin haar dat verandert van kleur als hij Woede verteert. Zijn haar valt tot in zijn nek en voor zijn oren.

Speciale Eigenschappen: Kan comunniceren met zijn zus Varinya via gedachten, Varinya kan dit ook maar blokkeert dit. Hij kan ook de hare blokkeren. Hij kan, in tegenstelling tot zijn zus, enkel Woede verteren en manipuleren. Hierdoor worden zijn haren paars tot zwart en zijn ogen lichtgrijs, hij kan deze gave gebruiken om levende wezens (behalve vampiers, hybrides en weerwolven) te verdoven zodat deze een makkelijke prooi vormen.

Opleiding/Beroep: Volgt nu voor het eerst in zijn vampierleven de middelbare school, zal afstuderen in Biologie en Wetenschappen.

Hobby's: Schilderen, muziek maken, jagen, studeren, ervaringen delen met zijn zus en tijd doorbrengen met Edella.

Auto: Een zwarte Chevrolet

Familie/Clanrelaties: Voedt zich met dierenbloed. Sloot zich onlangs bij de Cullenclan aan. Ziet Alice Cullen en Jasper Hale, soort van, als zijn ouders en Varinya Hale als zijn zus. Edella is zijn geliefde.