Wikia

Ik hou van je Ty!Edit

Toen ik wakker werd zag ik dat Ty nog steeds weg was en ik voelde me er niet goe bij.Ik belde hem en hij zei "Stefhanie ik wil dat je langskomt bij mijn thuis wani ik heb iets gedaan" toen ik ophangde vroeg ik me af wat de verandering was.Ik kwam bij hem aan en zag dat er een jongenn met zwart haar open deed en zei "Hallo Stefhanie leuk dat je er bent" "Wie ben jij?" vroeg ik verbaasd toen ik naar hem keek."Ik ben het Ty" zei hij toen ik was verbaasd en ging naar binnen.Ty had alles verandert zijn stijl zijn haar enzo. ik herkende hem niet meer.
Matthew Coldon Kirkwood
Ik keek hem aan en zei "Ty jij bent veranderd zeg en eigenlijk vraag ik me af of je me kunt vergeven?" en hij keek blij en zei "Ja natuurlijk en gaf me een kus.Die avond vroeg hij "Wil je blijven slapen want het word al donker?" "Oke" zei ik en ging naar boven.Toen we gingen slapen zei ik eerst "Ik hou van je Ty voor eeuwig en altijd!" "ik ook van jou eigenlijk ik zelfs meer!" zei hij en kuste me en legde mijn hoofd op zijn borstkas om zijn hart te voelen.De volgende ochtend lag ik ergens waar in niet wou liggen op het bed van Ty.Ik wou regdzitten maar ik viel uit bed.Ty hoorde dat en ging regdzitten en vroeg "Waarom lig je op de grond?" "Omdat ik uit het bed ben gevallen" zei ik en ging regdstaan.Hij lachte een beetje en zei daarna "Gaat het wel een beetje?" "Ja" zei ik en ging aan de rand van het bed zitten.Ik keek een beetje triest naar Ty maar daarna sprong ik op hem en zei "Ik hou van je en ik zal nooit meer weggaan van je!" en hij lachtte en gaf me een hel dikke kus.