Wikia

Melody Lillian CullenEdit

Zwarte cabrio van Melody

De zwarte cabrio die ik van mijn moeder kreeg...

Naam: Melody Lillian Cullen
Mlc

Melody Lillian Cullen

Roepnaam: Mel, Lil, mijn Melodietje of Melodietje van me (alleen Kyle noemt haar zo.)

Geboortedatum: 1995

Transformatie datum: 2011

Transformatie bron: Rosalie Hale

Plaats van herkomst: Los Angeles

Haarkleur: Lang wit stijl haar met een frou-frou.

Kleurogen: Kastanje bruin (mens); Goud/Zwart (vampier)

Lengte: 1.65 m

Uiterlijk: Lang stijl haar en een ovaalvormig gezicht. Haar haarkleur blijft wit.

Speciale eigenschappen (Gave): Ze kan illusies laten verschijnen; zodat ze haar bondgenoten kan veranderen in de vijand zodat de vijand denkt dat ze hun bondgenoten zijn. Zo kan zij en de rest zich aanpassen en gewoon aanvallen. Ze kan Het Duister oproepen. Ze kan ook als ze wil haar negatieve krachten vormen tot fauna en flora.

Opleiding/ Beroep: Ze volgde meerdere keren de middelbare school en meerdere keren de universiteit. Ze is afgestudeerd in Latijn Wetenschappen en Latijn Talen.

Hobby's: Melody doet aan de gevechtsport ninjitsu. Ze houdt ook van tekenen, zingen en muziek maken. Soms traint ze met haar moeder, maar meestal alleen. Ze bespeelt de viool.

Auto's: Normaal gezien rijd ze geen auto, maar soms rijd ze wel met haar nicht Varinya. Ze kreeg onlangs van haar moeder een zwarte cabrio.

Familie/ Clanrelaties: Heeft zich bij de Cullen clan aangesloten. Ze voed zich met dierenbloed. Ze ziet Rosalie als haar moeder, Emmet als haar vader, Esme en Carlisle als haar grootouders, Alice en Jasper als haar tante en oom en Varinya Mary Hale als haar nicht en beste vriendin. Ze ziet Edella Julliam Black ook als haar beste vriendin. Kyle is haar geliefden.

Persoonlijke Geschiedenis: Melody werd oorspronkelijk geboren als Melody Jane Howards, Haar vader Charles Howards was een succesvol zakenman die met machtige mensen omging. Op een dag werd Melody "verkocht" aan een neef van haar vader's vriend, een jongen die gewend was om te krijgen wat hij wil. Dus ook Melody, ze trouwde op jonge leeftijd maar werd mishandelt en misbruikt. Totdat ze het zo beu was dat ze via haar moeder de scheiding aanvroeg, ze was eventjes vrij tot dat haar "man" langskwam en inbrak, hij sleurde Melody bij haar haren uit haar bed, misbruikte haar en bracht 9 messteken aan. Hij liet haar voor dood achter. Rosalie was destijds een goede vriendin van de familie en kwam langs toen ze Melody bloedend op de stoep zag. Ze zag wat er gebeurt was en moest denken aan haar verleden, ze tilde het bijna levenloze lichaam op en bracht het mee naar het Cullen huis, daar beet ze Melody en voedde haar op als haar eigen dochter omdat dit altijd al haar droom was. Zij en Emmet waren volmaakt gelukkig bij deze beslissing...