Wikia

Morgenrood en het Eeuwige leven2Edit

Ookwel "Gloednieuw Begin"

"WAAROM duurt het zolang!!" hoorde Melody iemand schreeuwen, "Mag IK soms geen kinderen maken ofwa!" hoorde ze erna maar Melody dacht er niet te lang over na, ze had te veel pijn om aan iets anders te denken. "Ze zal zometeen wakker worden, Alice's dochter Varinya is al ontwaakt." hoorde ze een man zeggen. "oooh geweldig! En de mijne weigert haar ogen open te doen!" hoorde ze de schreeuwende vrouw weer zeggen, Melody wilde bewijzen dat ze niet zwak was ofzo. Ze probeerde haar ogen te openen -dat verliep met gemak- ze knipperde even, en keek toen recht in de ogen van een lange blonde vrouw die nu aan het schitteren was omdat er zonlicht op haar gezicht viel. "Welkom lieverd" zei de vrouw en ze glimlachte naar Melody "Heb je besloten om toch wakker te worden?" giechelde ze en hielp Melody rechtop zitten, vlak daarna omhelsde ze haar. "Voor het geval je het zou vragen: je bent veilig, wij zijn je scheppers en daarbij dus ook je ouders." ze had een kalme stem die ervoor zorgde dat Melody zich gerust voelde en geloofde wat ze zei.

Haar kamer had donkerbruine muren en een enorm raam tegen een muur was een groot bed geplaatst en ook zij had een kroonluchter er lag tapijt en er stond een bureau met alle finishing-touches. Ook zij had een enorme kleerkast, minder enorm dan die van Alice omdat haar moeder niet zo veel van mode houd sinds ze in een vampier getransformeerd is. "Het is prachtig" zei Melody en ze bewonderde nog steeds haar kamer "Haha, ik ben blij dat je het leuk vind!" lachte Rosalie en haar lach was als een zomerbriesje "Wel als je dorst begint op te laaien laat het me dan weten, dan gaan we jagen.Wen maar eerst even aan je nieuwe leven!" zei ze en ze verliet de kamer.