Wikia

Morgenrood en het Eeuwige leven3Edit

Twi new age

Ookwel "Het begin van het Einde"

Edella Julliam Black was zo nieuwsgierig, als hybride van een weerwolf en vampier had je niet echt veel vrienden. Ze wilde zo graag haar nieuwe vriendinnen zien! "MMAAMMAA! wanneer mag ik ze zien?" vroeg ze aan Renesmee, haar moeder. "Ze zijn nog aan het wennen aan hun nieuwe leven, ze komen zo" Zei Renesmee.

"Ik heb zo'n dorst!" zei Edella en ze schopte tegen haar kast om de dorst te vergeten, tevergeefs. "Zin om te gaan jagen met de nieuwelingen?" Vroeg Renesmee en ze giechelde bij de reactie van haar dochter, die meteen opstond en haar jas om had.Ze wandelden door de gang en stopte bij Varinya's kamer.Renesmee klopte op de deur en ging binnen, Varinya's ogen werden groot en ze rook Edella's aanwezigheid...

"Wie is DAT!!" schreeuwde Varinya en ze ging in een verdedigende pose staan tegen de muur."Dit is familie van je en mijn dochter, Edella Julliam Black!" zei Renesmee trots en ze zag hoe Varinya kalmeerde, Edella daarentegen werd woedend en dat ving Varinya op ze zei, alsof ze in trance was,:"WOEDE" en toen Varinya dat zei werd haar haar pekzwart en haar ogen bloedrood er kwam gegrom vanuit diep in haar keel en haar hoektanden groeiden, ze vloog naar Edella's keel...

"Gelukkig liep dat goed af!" zei Alice terwijl Jasper tussen hen in stond en Varinya tegenhield "Het had slecht af kunnen lopen met Edella dankzij haar menselijke kant!" zei Alice en toen lachte ze "Ze heeft écht een speciale gave!!" Jasper gebruikte zijn gave om Varinya rustig te maken, haar haar werd terug lichtbruin en haar ogen goud. "Zullen we het riskeren om Edella voor te stellen aan Melody?" vroeg Renesmee die nu bezorgder was dan ooit, "ik hou ze wel kalm als het misgaat!" zei Jasper met zijn ogen nog steeds op zijn dochter gericht.

Varinya, Alice en Jasper gingen mee met Edella en Renesmee naar de kamer van Melody. Edella was op haar hoede deze keer zou ze de aanval verwachten. Ze gingen de kamer binnen en zagen Melody op haar bed springen, Varinya kreeg een geïriteerde uitdrukking op haar gezicht en Edella deed mee in haar uitdrukking.Melody stopte razendsnel met springen en zat nu neer op haar bed, zo stil dat zelfs een standbeeld nog leek te bewegen. Ook Melody ving Edella's geur op ze stond recht maar Edella transformeerde in een wolf en Varinya en Melody waren verbijsterd, ze was immers een mens, toch? "WAT IS DAAAT!?" schreeuwde Varinya en flitste de kamer uit. Edella-Wolf keek iedereen in de kamer aan en besefte pas dat ze iets te veel van het goede had laten zien, ze transformeerde weer en legde alles kalm uit aan hen...

Ondertussen waren de ouders de kamer uit, ze vertrouwden hun kinderen nu wel omdat vampiers ABSOLUUT geen weerwolvenbloed in hun lichaam wilden."Dus je bent een Hybride van een mens-vampier en een weerwolf?" vroeg Melody aan Edella, en Edella knikte. "Dat is zo...COOL!!" zei Varinya en haar lichtbruine haar leek bijna blond-achtig te worden van enthousiasme. "Enneeh...over je haar, je hebt 'gaves' heh?" vroeg Edella aan Varinya en ze begon het uit te leggen: "Inderdaad, en dat kon ik al van toen ik een mens was, als ik Woede overneem word ik fysiek en psychisch sterker, bij geluk kan ik Het Licht oproepen. Ook kan ik mij onzichtbaar maken maar dat beheers ik nog niet voldoende. En jullie?" Melody begon: "Ik kan illusies opwekken dat vijanden denken dat wij hun bondgenoten zijn, ook kan ik Het Duister opwekken, een spiegeling van jou gave!" en ze lachte " en jij Edella?"

Edella aarzelde bij die vraag omdat ze een paar minuten geleden haar bloed nog wilde drinken "Weeel..." "in een wolf veranderen is niet het enige ik kan ook mist oproepen zodat het zicht bij vijanden vaag is..." De meisjes keken elkaar verbaasd aan en begonnen toen te lachen, "Kom op, mijn moeder wil gaan jagen!" zei Varinya en ze was al weg, de 2 andere volgden.

Zo begonnen de meisjes aan hun nieuw leven als onsterfelijken, godinnen, VAMPIERS. En ze waren er blij mee, maar nu gingen ze jagen!!