Wikia

Boyfr edella

De mysterieuze jongen die Edella's hart stal...en meer

NIEUWELINGEN
Edit

Varinya, Edella en Melody waren goede vriendinnen geworden en zijn al helemaal gewend aan het vampier-zijn.

"Meisjes, naar beneden!!" riep Carlisle en de meisjes waren in een wip beneden. "Wat is er?" vroeg Varinya terwijl Melody en Edella aan het vechten waren om samen door de deur te kunnen. "Ik wil jullie de vampierwetten aanleren" zei Carlisle en zijn blik werd ernstig,"Pfft...die heb ik al duizend keer gehoord!!" zuchtte Edella en meteen ongeïnteresseerd nam ze de afstandsbediening en begon te zappen. "Ik weet dat je het al hebt gehoord maar de nieuwelingen nog niet" zei Carlisle en hij lachte met Melody's verbijsterde blik. "Dus laat ik beginnen" zei hij en hij begon uit te leggen over onsterfelijke kinderen (0-10) en de geheimhouding van hun bestaan en...

Nadat hij het allemaal had uitgelegd zat Varinya al half te slapen (niet echt natuurlijk want vampiers slapen niet) en Melody keek naar de acteerprestaties van Varinya. Carlisle lachte maar wist dat hij was doorgedrongen tot hen. Daarna was het Jacob's beurt die allereerst de Quillete-legendes vertelden en toen begon te vertellen over 'inprenten'. De meisjes waren gefascineerd door dat onderwerp en wilden dat ze dat ook konden meemaken. Jacob lachte en keek toen liefdevol naar Renesmee: "Je bent een grote broer, een beste vriend, een beshermer, een zielverwant,minnaar en haar weerszijde, je bent haar alles..." De meisjes gingen na de "les" naar de woonkamer en zaten te vertellen over het inprent verschijnsel.

"Ik wil het écht meemaken!" zei Varinya maar zuchtte toen "Wat is er, Vary?" vroeg Melody toen ze het ongelukkige gezicht zag van haar vriendin. "Het is voor ons niet weggelegd, we zijn vampiers!!" zei Varinya en begon toen wat te tekenen, op dat moment kwam Alice binnen:"Dus jij denkt dat je niet verliefd kan worden omdat je een vampier bent, wat denk je van mij en je vader?" er kwam plotseling een lichtpuntje in Varinya's gezicht en ze glimlachte, haar haren werden haast blond en haar ogen puur goud. "Dat is geweldig!!" schreeuwde ze bijna "Laten we jagen!!".

De meisje gingen het bos in en hadden meteen een kudde herten in hun vizier. Ze voedde zich toen Varinya opeens ophield en zei: "We gaan nog niet naar huis!" de meisjes keken verbaasd en Varinya begon het uit te leggen: "binnen een uur begint de mensenschool, we hebben identiteitskaarten we kunnen ons inschrijven! We hebben genoeg beheersing!"

En zo ging het plan in uitvoering, en waren ze volwaardig lid van de school. Varinya en Melody waren het meest enthousiast, Edella wat minder. "PPfft, saai!" "heb dit al zo vaak gedaan!" zuchtte ze en toen gingen ze het lokaal binnen.

En daar vielen hun blikken op een jongen, niet zomaar een jongen maar een lange knappe jongen met bruin haar en het beste van al... hij had goude ogen! Dit betekende dat hij een vampier was!Vooral Edella's blik werd verlichtend en ze begon haast te leviteren. "Van MIJ!!" schreeuwde ze en ging heel dicht in de buurt van de jongen zitten...

Maar Varinya voelde een vreemde band met hem, geen liefde, iets anders...

WORD VERVOLGD