Wikia

OP JACHTEdit

Boy edella

Emanuel, Communicerend met Varinya.

Vervolg op "Nieuwelingen"

Plan geslaagd! Ze konden gewoon tussen de mensen leven alsof zij er ook nog steeds één waren.

"Varin...fhdgrt..V...Varinyaaa!!" "VARINYA!!" hoorde ze schreeuwen en werd geschrokken wakker, ze zag Melody en Edella haar naam schreeuwen. "Ze is wakker!!!" schreeuwde Melody van blijdschap en omhelsde haar stevig. "Ik begrijp het niet!" zei Alice. "Vampiers zijn zo sterk dat ze gewoon NIET flauwvallen of dergelijke en als ze aangevallen worden door een oudere vampier, gaan ze onderuit en staan gewoon terug op! Vampiers kunnen niet flauwvallen!" ze bleef schreeuwen van ongerustheid. Edella en Melody dachten een moment na, en realiseerde zich alles toen. "Maar als ze niet flauwvallen, hoe verklaar je dit dan?!" zei Edella en wees Varinya aan, die eigenlijk al klaarwakker was. "Ik weet het niet!" zei Alice en ging moedeloos zitten op een stoel. "Er is nog iets dat ik jullie moet vertellen...moeder..." Zei Varinya en vertelde over het gevoel dat ze kreeg bij de jongen in de klas, geen liefde maar een andere band. En toen hoorde ze een snerpend geluid en schreeuwde Varinya het uit van de pijn.

Varinya volgde de aanwijzingen in haar hoofd: links, rechts, het bos in en helemaal tot aan de drie omgevallen bomen... En daar stond hij, in zichzelf pratend, of eigenlijk tegen haar. Met roodgloeiende ogen. "Haha! geweldig!" lachte hij, en hij omhelsde Varinya die opeens zijn geluk verteerde. Hij kreeg dit in de gaten en begon nog harder te lachen. "Ik WIST het! ik wist dat ik een tweeling-zus had!! Alleen is die gave sterker bij haar, jammer." zei hij ongeveer in zichzelf pratend. Varinya begreep er niets meer van! Wie was deze jongen? "Euhm, ik weet niet wat of wie je bent, maar ik wil niet dat je zo praat. Je doet me pijn!" zei ze, op haar hoede. "Ik ben je broer! of was...eigenlijk, in ons menselijk leven. Mijn gave is met jou comuniceren via je gedachte, alleen met jou! en ik kan Enkel Woede manipuleren en verteren, zo kan ik planten, dieren en mensen verdoven en rustig eten!" zei hij en glimlachte naar zijn 'zus', "maar ik neem enkel dieren, enneh...die vriendin van je? denk je dat ze me leuk vind?!" en hij bloosde, Varinya lachtte en praatte tot middernacht met haar...broer!

"VARINYA!" schreeuwde Melody en sloeg de jongen in de verte. "Wat doe je!!" schreeuwde Varinya, flitste weg en kwam terug met haar broer. "Wie is DAT?" zei Melody, nog steeds achterdochtig. "Dit is mijn broer...euhm, wat is je naam?"vroeg ze toen en keek hem vragend aan "Emanuel..." zei hij en keek naar Melody, die woedend was. Hij nam dit net als Varinya over. Kreeg paars-achtig haar en lichtgrijze ogen en ontblootte zijn tanden: "Geloof je me nu wel!" bulderde hij naar Melody en lachtte toen ze haar geschokte blik zag.