Wikia

Slag Om VolterraEdit

Vervolg: De Hoofd ZondeEdit

"Ik heb alles!" zei Varinya zenuwachtig. Ze was nog steeds bezorgd dankzij al die verhalen die ze over de Volturi gehoord had. Damon fronste en trok Varinya tegen zich aan. "Geen zorgen, het is mijn familie. Ze zullen je niets doen!" zijn blik werd ernstiger terwijl hij voor zich uit staarde. "Alles komt goed" mompelde hij haast geluidloos. Varinya ging naar beneden en zag Alice, haar moeder, staan met haar lege blik. Wat betekende at ze in de toekomst aan het kijken is. "Wat is er mama?" vroeg Varinya "Je gaat naar de Volturi" antwoordde Alice "Inderdaad" zei Varinya, ze begreep niet waar haar moeder met dit gesprek naartoe wilde. "Je hebt een gave, ze zullen je willen rekruteren!" riep Alice, Jasper stond opeens naast haar en Varinya rolde haar ogen "Menes, vader!" zuchtte ze, terwijl ze naar Jasper's bezorgde blik keek. "Aro zal je gedachten lezen en meer over je te weten komen dan je zelf weet over jezelf!" antwoorde hij. Damon kwam naar beneden met de koffers en keek naar Varinya's ouders, wiens blikken nu vuur schoten. "Kalm, Caius is mijn schepper. Ik zie hem niet zoals Varinya jullie ziet maar hij is wel familie, hij zal ons niets doen, mijn gave is te kostbaar" Zei Damon en hij lachte bij die gedachte "Als er iets met haar gebeurt ga je eraan! Volturipest!" Zei Alice als een bedreiging die ze zeker wel écht bedoelde en opeens stonden ook Bella, Edward en Renesmee bij haar ter verdediging.

WORDT VERVOLGD...

Damon protect varinya

Damon verdedigt Varinya

Alice jasper

Alice en Jasper besluiten Varinya te laten gaan

Alice's porsche

De kanariegele Posche Turbo van Alice