Wikia

Terugkeer...Edit

deze keer is hij korter wegens gebrek aan tijd

Alles voelde hier zo vertrouwd, Varinya was nergens anders geweest buiten Forks, In dit leven althans. Er ging een golf van vreugde over haar heen toen ze dacht aan haar familie: Alice,Jasper, Melody, Edella, Amelia, Emanuel, Rosalie, Emmett,... De auto stond net stil en Varinya had in 2 seconden de deur opengedaan, haar koffer gepakt en aangebeld aan de voordeur, Ze werd onmiddelijk kalm toen ze de vrolijke gezichten van haar ouders zag. Alice had een brede lach op haar gezicht, ze nam Varinya's koffer over en het lichtblauwe jurkje zwiepte in de wind op haar witte ballerina's trippelde ze naar de woonkamer met Jasper op haar hielen. Varinya liep de woonkamer binnen en zag iedereen in een halve cirkel rond haar staan, gezamenlijk riepen ze: "Welkom thuis!!" en Varinya moest lachen tot ze besefte dat er iemand miste. "Waar zijn Melody en Kyle" zei ze bezorgd en opeens was iedereen stil. "Naar Denali" zij Rosalie, kalm maar ook teleurgesteld, ze deed een stap naar voren en legde haar arm over Varinya heen. Rosalie moet wel erg triest zijn, want dit was niet haar gebruikelijk gedrag. "Wat doen ze in hemelsnaam in Denali?!" weer was het stil en elke vampier in de kamer leek wel een marmeren beeld te zijn. "Lang verhaal, verschillende redenen" zei Edward "Maak je geen zorgen, ze dacht niet aan een lang verblijf" "En dat houd ons staande!" zei Alice, ze keek naar Jasper en opeens werd iedereen kalm en dacht niemand aan paniek. "valsspeler" fluisterde Varinya richting haar vader en ging bij Amelia en Edella staan.

"VOLTURI!!" riep Alice op een gegeven moment en iedereen ging rond haar staan. Jasper legde een arm op haar schouder en keek Alice met grote ogen aan. "Wat zie je Alice?" vroeg Bella en Renesmee knikte als een instemming, bij dat ene kleine woordje was opeens iedereen aanwezig en iedereen erbij betrokken. "Ze gaan richting Denali, Melody is in gevaar..." in een fractie van een seconde waren alle feestkledij uit en had iedereen gemakkelijke kledij aan, kledij om te kunnen vechten. "Amelia, Haal Jake's en Sam's roedel erbij" beval Bella en Amelia transformeerde, richting La Push, First Beach.