Wikia

Valentijn en het vampierzijn!Edit

valentijn-special

"14 februari, 14 februari" liep Varinya ijsberend te mompelen en keek nadenkend naar het plafond toen Melody binnenkwam, "Varinya, stop met piekeren! Wat is er!" en ze hield Varinya stevig vast. "Er is iets speciaals met deze dag, maar ik kan niet meer herinneren wat!" zei ze en begon weer na te denken. "Stop met nadenken, je maakt me bang als je dat doet!" zei Melody en toen brandde er een lampje bij haar :"Valentijn!!" "What the fuck is Valentijn?" vroeg Varinya en ze meende het "De dag van de liefde!! Vieren dat je de liefde hebt gevonden, of dat je de liefde op deze dag zult vinden..."zuchtte Melody en ging zitten, "Geen feestdag voor ons dus!" "Oh, jawel! Weet je nog wat mijn moeder zei? Wij zullen op een dag zoals onze ouders zijn!" en weg was Varinya, op naar school...

"Jak, kotsalarm!" zei Varinya toen ze zag dat haar 'school' eruit zag alsof een bloedende vampierbaby erop gekotst had. "Inderdaad, moet je DAT zien!" zei Melody met een vies gezicht en wees naar een koppeltje dat een potje aan het zoenen was voor hun kluizen, het was niet zomaar een koppel, het waren Edella en Emanuel! "Wow, die laat er ook geen gras over groeien!" grapte Varinya en ging toen naar haar les met de lachende Melody.

"Is deze dag niet prach-tig!!" zei Edella terwijl ze dromerig naast haar vriendinnen aan een bank ging zitten. "Ja, wonderbaarlijk! Het laat je zelfs van één woord twee maken!" zei Melody en Varinya en zij lachten, in tegenstelling tot Edella die nu zat te mokken. "Het was een grapje!" fluisterde Varinya richting Edella toen de les net begon en lette daarna op de les. "Klas, even jullie aandacht!" krijste hun ekster-achtige lerares met haar nasale stem "Ik heb een mededeling, er komen 2 jongens van een andere staat in deze klas en...*trekt vies gezicht* Emanuel komt ons vanaf nu vergezellen!" "OMG!" piepte Edella en zag toen haar 'droomprins' het klaslokaal betreden met 2 jongens in zijn kielzog. De eerste was een echt jongens jongen die iets weghad van een surfer of een muurklimmer, hij zag er leuk uit maar was niets voor Varinya. De tweede was een lange sportieve jongen met kort wit haar die meer het tegenovergestelde was van de eerste, hij zag er meer mysterieuzer uit, hoewel hij ook atlethisch gebouwd was. "Owkey" was het enige dat Varinya kon uitbrengen en keek dus maar naar haar geschiedenisboek."Zoek maar een plek jongens" zei de lerares, dik tegen haar zin en begon verder de taak uit te leggen.

De jongen, die klaarblijkelijk Kyle heette, ging achter Melody en Varinya zitten. Melody keek even naar achter maar toen de jongen glimlachte met hagelwitte tanden, keek ze blozend vooruit."Love is in the air!" zong Varinya plagerig naar Melody, die een woedende blik terugstuurde en hardop schreeuwde: "ECHT NIET!!" en iedereen -EXclusief de lerares- haar aankeek. "Echt niet!" herhaalde ze fluisterend, maar Varinya glimlachte nog even.

In de kantine was het één en al rozen, tot grote teleurstelling van Varinya. "OOw, kijk wie daar aankomt!" zei Varinya met haar blik richting de deur, waar Kyle nu binnenkwam. "Go get him, Tiger!!" zei ze plagerig "Heh echt niet!" riep Melody, ging zitten en begon haar eten te pletten en te verkruimelen zodat het voor de mensen leek dat ze het opat. "Hey!" zei een stem opeens en toen de meisjes opkeken, zagen ze...Kyle! "Dat is echt een OUDE truc!" glimlachte hij en Melody staarde er eventjes dommig naar. Varinya gaf Melody een stomp en vroeg: "Hoe bedoel je, TRUC!" "Ja, ik bedoel...dat deden ze al in 1900! Je moet echt je tactiek veranderen!" zei hij, niet echt meer pratend tegen Varinya maar tegen Melody "Ik heb echt GEEN idee waar je het over hebt!" hield Melody zich van de domme en trok een bezorgde blik naar haar vriendin."Komaan Mel. mij hou je niet voor de gek, ik bedoel: Goude ogen, gracieuze passen, eten verkruimelen en daarnet in de les leek Melody nog een standbeeld te zijn!" zei Kyle, terwijl zijn goude ogen begonnen te fonkelen "Jaaah, ze is er nog niet goed in! VAMPIER DUDE!!" riep Varinya, luid maar niet zo luid dat anderen het konden horen.

Varinya boyfriend

Damon vind Varinya eigenlijk wel interessant...

"Jep, ontmaskerd! En het ergste is...zie je die gast daar?" en hij wees richting de witharige gast die nu ook z'n brood aan het verkruimelen was. "...Hij is ook een vampier en hij behoudt zijn rode ogen!! Mensenzuiger!" zei Kyle, alsof hij enkel tegen Melody bezig was. "Euuhh, Varinya, misschien wil jij het even uitzoeken??" vroeg Melody en ze gaf Varinya de laat-me-aub-nu-even-alleen-met-hem-blik. Varinya begreep het en ging langzaam maar zeker richting de jongen. Ze ging gewoon over hem zitten en begon te 'eten'.

"WAT doe je...?" vroeg de jongen 25 minuten later toen hij zag dat ze worstelde met een brownie. "Wat gaat dat JOU aan?" zei ze, half geïriteerd omdat ze haar Fysieke vampierkracht niet mocht gebruiken in het bijzijn van mensen, en half omdat hij er zo verdomd knap uitzag dat het gewoon oneerlijk was. "Waarschijnlijk niet. Je wéét toch dat er een pijltje aangegeven staat heh?" antwoordde hij en lachte half. Varinya keek naar de verpakking en zag toen het pijltje, ze keek er naar en vervloekte het binnensmonds. "JA, natuurlijk wist ik dat!" zei ze en keek de jongen kwaad aan en hij lachtte. "Niet grappig, Gast!" en ze plette de brownie. "Het is Damon" zei hij en staarde naar zijn plateau. "Varinya" zei ze en lachte even.

Melody's boyfriend 4

Kyle probeert Melody aan het lachen te maken...

"...ik bedoel maar!" zei Kyle toen hij zijn 'grapje' af had, lachte er lichtjes zelf mee en keek toen naar Melody, die écht niet wou toegeven dat ze het eigenlijk wel leuk vond maar ook flauw. Ze lachte even binnenin en liep toen weg om haar plateau te legen, in een wip stond Kyle naast haar. "WAT doe je, idioot! In de buurt van mensen!" en ze gaf hem een flinke duw "Sorry" mompelde hij en barstte toen in lachen uit toen hij de gecontoleerde blik van Melody zag. "Wat is er?!" vroeg Melody en raakte een beetje ongeduldig. "Je bent een NIEUWELING! je probeert je zelfbeheersing niet te verliezen! Fascinerend..." zei hij, en keek toen met een nieuwsgierige blik in Melody's ogen. "​K'us me stommerik!!" dacht Melody in zichzelf maar hield zichzelf natuurlijk tegen. En toen kuste hij haar en ze droomde weg...

Zo'n 15 min. verder zat Damon nog steeds in de positie waar hij net nog zag. "Stop daarmee, je ergert me!" zei Varinya maar ze keek niet naar hem. "Dus, ik erger je? Intrigerend, voor een vampier-groentje." zei hij plagerig maar in tegenstelling tot Varinya keek hij wel naar haar, zij keek ook en ze schrok van zijn dieprode ogen. "Ik ben liever een vampier-groentje dan een vampier die tussen mensen leeft en ze daarna nog eventjes leegzuigd!" zei ze bot en speelde toen ongeduldig met haar 'eten'. Damon lachtte even en zei: "Je begrijpt het niet!" en liep met grote passen de kantine uit. En toen zag Varinya haar beste vriendinnen zoenen met hun vriendjes. "Fijn!" mompelde ze, nam een beet van de vervloekte brownie en spuwde hem uit toen ze realiseerde wat ze was.

Na de zoen duwde Melody Kyle onmiddelijk weg en wilde weglopen, mislukte poging want Kyle hield haar tegen. Hoe wist ze niet maar ze was letterlijk bevroren. "Sorry" mompelde hij weer en ze kon weer bewegen. "Wat was dat!" vroeg Melody, opeens nieuwsgierig. "Een euh...gave!" zei hij en schonk haar een knipoog, "Eugh!" zei ze en begon weer te lopen.

Eénmaal de kantine uit, kwam Kyle achter haar aan. "Wacht nou!!" riep hij en toen hij zag dat er niemand in de buurt was, tilde hij haar op en flitste naar het bos. "Wat doe je, laat me los!!" schreeuwde Melody en glipte uit zijn armen. "Luister! Ik vind je écht leuk Melody!" Kyle had een oprechte blik in zijn ogen. Melody was eigenlijk ontroerd door zijn blik en keek hem een seconde aan. "Hoe zeg ik dit zodat je het begrijpt" zei Melody en kuste hem, weg van deze wereld.

Varinya and boyf

"je bent anders" zei hij en kuste haar

"Leg het me dan uit!!" zei Varinya en gaf Damon een flinke stomp. "Ik ben een verdomde Volturi!!" zei hij en ontblootte zijn tanden, toen hij zag dat Varinya schrok stopte hij en gaf haar een...knuffel! "Owkey, WAT was DAT!!" zei Varinya en keek hem vragend aan "Niets..." en hij liep verder. "Het spijt me!" riep ze nog even en hij stopte. "Wat zei je?!" vroeg hij en keek haar even niet-begrijpend aan. "Ik zei dat het me speet!" herhaalde ze en ging dichter bij hem staan. "Het...was niet...jou schuld." zei hij en bleef haar aankijken "Vind je me niet...walgelijk?" "Neen, ik begrijp de bloeddorst!" zei ze "En ik weet dat de Volturi onze 'leiders' zijn!" en ze maakte aanhalingstekens. "Je moet me zo niet zien!" zei hij en ging op een bank zitten. "Je bent echt anders dan de andere" zei hij terwijl ze dichter bij elkaar gingen zitten en ze kuste elkaar, en het voelde goed, zij voelde haar goed.

Wordt zeker vervolgd...