Wikia

Varinya Mary HaleEdit

Varinyaa

Naam: Varinya Mary Hale

Roepnaam: Mary of Varinya; hangt af van de situaties

Geboortedatum: 1995

Transformatie datum: 2011

Transformatie bron: Alice Cullen

Plaats van Herkomst: Los Angeles

Haarkleur: Kastanje (mens), Lichtbruin (geluk); Donkerbruin tot zwart (Woede) (als vampier)

Kleur ogen: Lichtbruin (mens) ; Goud/Zwart (vampier)

Lengte: 1.70 m

Uiterlijk: Halflang en stijl bruin haar en een rond gezicht. Haar haarkleur verandert samen met haar emotie: Als ze gelukkig is heeft ze lichtbruin haar; indien ze woede ervaart word dit donkerbruin of zelfs zwart. Ze heeft lange benen en lenige vingers die ideaal zijn om Piano te spelen.

Speciale Eigenschappen (Gave) : Ze kan zichzelf onzichtbaar maken voor vijanden en kan de emoties: Geluk en Woede aanvoelen bij anderen.Dit kan ze gebruiken om adrenaline aan te maken waardoor ze zowel geestelijk als fysiek sterker word. Als ze Woede overneemt word haar haar pekzwart en haar ogen bloedrood; als ze Geluk overneemt word haar haar lichtbruin en haar ogen goud; ze kan dan -in tegenstelling tot haar nicht- het licht oproepen.

Opleiding/ Beroep: Volgde meerdere keren de middelbare school en universiteit.Ze is afgestudeerd in Wetenschap en Economie.

Hobby's: Varinya heeft net als Alice een talent voor tekenen. Ze houdt ook van lezen en studeren met haar vader.Ze speelt ook piano en houd ervan om kleding te ontwerpen met haar moeder.

Auto: Hoewel ze dit niet mag; "steelt" ze soms de kanariegele Porsche van haar moeder. Van haar vader kreeg ze onlangs een pekzwarte, glimmende motor en van Alice heeft ze een Donkergrijze Porsche Panamera Turbo gekregen.

Images

Varinya's eigen auto

Familie/ Clanrelaties: Heeft zich bij de Cullen clan aangesloten. Ze voed zich met dierenbloed.Ze ziet Alice als haar moeder, Jasper als haar vader, Esme en Carlisle als haar grootouders, Rosalie en Emmet als haar oom en tante en Melody Lillian Cullen als haar nichtje en beste vriendin. Ze ziet Edella Julliam Black ook als haar beste vriendin. Damon is haar geliefde.

Persoonlijke Geschiedenis: Varinya werd oorspronkelijk geboren als Varinya-Anne Smith, ze had een rijk leven maar algauw stierf haar moeder en hertrouwde haar vader. Varinya liep vaak weg van huis; in het begin gaven ze haar op als vermist maar nadat ze dat bleef doen reageerde haar vader niet meer. Op een dag zag Varinya de ware kant van haar stiefmoeder die enkel profiteerde van haar vader's fortuin, toen haar moeder dat ontdekte overtuigde ze Varinya's vader om haar als dood op te geven omdat ze gek geworden was. Ze werd achtergelaten aan een weeshuis waar ze eigenlijk best wel een goed leven leidde, ze zag de verzorgsters en kinderen als haar familie en was voor even volmaakt gelukkig. Totdat ze op een dag zagen dat Varinya's haarkleur veranderde bij elke emotie die ze voelde op dat moment, 1 van de verzorgster nam Varinya mee naar het meer om het zogezegd over haar verdere studies te hebben.In plaats daarvan smeet ze Varinya, die niet zwemmen kon, in zee en liep weg. Alice zag het meisje verdrinken en haalde de onderkoelde Varinya eruit, Alice voelde een band met het meisje en deed iets wat ze nooit had durven doen: ze beet Varinya en na de transformatie zag ze haar als haar dochter en zorgde ervoor dat ze niets te kort kwam.