Wikia

VERBODEN VRUCHTEdit

vervolg van: De HoofdZonde en Het Verband Verbroken.

Varinya keek om zich heen toen ze de enorme authentieke poort door reden, ze keek naar de geplaveide klinkers die in een ritmische volgorde lagen en stamde uit de zeventiende eeuw. De gebouwen zouden ook rond die tijd moeten komen maar waren perfect gerestaureerd. Varinya kon blijven staren tot ze zich realiseerde waar ze zich bevond: in het hol van de leeuw. Ze fronsde en Damon merkte dit op. "Je zit er echt mee hé" concludeerde hij rustig en keek diep in haar ogen, "Natuurlijk, je weet maar nooit, ik ben een nieuweling" ze dacht een seconde diep na en probeerde toen te glimlachen naar hem, zonder enig succes. Damon legde zijn hand op haar been en als Varinya nu nog zou leven zou haar hart een paar bonzen hebben overgeslagen maar in plaats daarvan kuste ze hem innig. "Hier gaan we" zuchtte ze en keek toen dapper voor zich uit.

De auto ging door een donkere gang een ondergrondse garage binnen. Het was er pikdonker en toch kon Varinya natuurlijk alles perfect zien, ze zag aan de overkant van de garage namelijk een lange vrouw met violet kleurige ogen en een lange rode jurk staan. "Heidi!" gromde Damon en het gegrom ging over in gesis, het enige wat de vrouw deed was luidruchtig maar tinkelend lachen. Varinya wist dat ze gevaarlijk was als haar intuïtie haar niet in de steek liet."Ugh, je hebt je nieuweling bij, ach nou ja, volg mij maar!" zei uitnodigend en hoewel Varinya de drang voelde om te sissen kon ze de uitnodiging niet weigeren. Ze nam Damon's hand stevig vast en hij trok haar bijna mee naar binnen, de grote hal in, waar opeens fel licht binnenstroomde.

Midnightsun