Wikia

Verwachtingen van elkaarEdit

Vervolg van: De reis van Melody

In het huis van de Cullens.

"Hey, wat ga je nu eigenlijk met Melody's kamer doen, Edella?" vroeg Amelia aan Edella. "Weet ik niet." antwoordde ze. "Wat kunnen we er allemaal doen?" vroeg Edella zich af. "Je kunt er een sportkamer van maken." stelde Amelia voor. "Maar dat heb ik al." zei Edella. "Wel we kunnen er ook een chill-room van maken." stelde Amelia opnieuw voor. "Ja dat lijkt me leuk!" riep Edella blij met het idee. Ze liepen allebei naar Melody's kamer, maar tot hun grote verbazing zit hij op slot. "Hé, hoe kan dat nou?!" vroeg Edella. "Misschien maakte Melody een grapje toen ze schreef dat je de kamer mocht gebruiken." zei Amelia. "Nee, Melody liegt niet!" riep Edella boos omdat de deur niet open wou gaan.

Bij Melody en Kyle.

"Wat ben je aan het doen?" vroeg Kyle toen hij zijn vriendin zag zitten in kleermakerszit en "Euhm..." te horen zeggen. "Ik ben aan het mediteren en je stoort mijn concentratie." zei Melody. Kyle voelde zich geraakt. Hij was nooit een stoor in Melody's doen. Hij ging beledigind verder. Melody ging hem snel achterna. Ze flitste naar hem toe. Ze probeerde hem te knuffelen, maar hij duwde haar ruw weg. "Hé, wat is er met jou aan de hand?" vroeg Melody geschokt. "Er is niets." loog Kyle "Ga maar verder doen met je meditatie." zei hij terwijl hij verder liep. "Ok." zei Melody en deed verder met haar meditatie.

Terug bij Edella en Amelia.

"Wat moeten we nu doen?" vroeg Amelia aan Edella. "Ik weet het niet." zuchtte Edella verslagen. Op dat moment kwam Rosalie naar boven en zag de twee meisjes zuchten en wende zich tot hen. "Hé meisjes, wat zijn jullie aan het doen?" vroeg Rosalie aan de twee. "We proberen Melody's kamer in te komen maar het lukt niet." zei Edella. "We hebben de sleutel niet." vervolgde Amelia. Rosalie bekeek hen allebei nog eens en begon te lachen. "Als jullie de sleutel wouden, had die dan gewoon gevraagd." zei Rosalie lachend. Toen hield ze de sleutel van Melody's kamer omhoog. Ze deed de deur voor hun open en gaf daarna de sleuten aan Edella. De twee meisjes waren blij dat ze -eindelijk- binnen waren. Ze keken rond in de kamer en begonnen de kamer te renoveren tot een cill-room.

Terug bij Melody en Kyle.

Toen Melody klaar was met haar meditatie, zag ze Kyle nergens meer. Eerst dacht ze dat hij een grap met haar uithaalde, maar later ondekt ze dat het niet zo is. Melody panikeerd helemaal en gaat opzoek naar Kyle. "Kyle!" riep ze bezorgd "Kyle!" riep ze harder terwijl ze het bos afzocht. "Kyle, waar ben je?!" riep Melody schreeuwend "Kyle!" riep ze nog steeds schreeuwend. "Kyle, alsjeblieft kom te voorschijn!" smeekte Melody. Ze stond op het punt op te geven, totdat... Totdat Kyle opeens voor haar stond. Daar was hij. Melody slaakte een zucht van opluchting en vloog hem in de armen. "Kyle, oh Kyle, wat ben ik blij je te zien!" riep Melody met tranen in haar ogen van blijdschap "Doe me dit nooit meer aan, alsjeblieft." zei ze. "Ok." was het enige wat hij kon uitbrengen. "Wat is er?" vroeg Melody bezorgd toen ze zijn gezichtsuitdrukking zag. "Er is niets." loog Kyle weer. "Je liegt Kyle." fluisterde Melody in zijn oor "Vertel me de waarheid." drong ze aan. "Ok..." zei Kyle.

Terug bij Edella en Amelia die de kamer al helemaal hebben gerenoveerd tot een chill-room.

"Hehe, het si eindelijk klaar." zei Edella puffend van vermoeidheid. "Ja, het is echt cool geworden." zei Amelia blij met het resultaat. Edella ging zitten in een zitzak die ze van Alice kreeg om in de kamer te zetten. Amelia ging naast haar zitten in de andere zitzak. Edella nam de afstandsbediening en zette de radio aan die ze ook in de kamer hadden gezet. Ze zette een cool RnB trackje op. Ze kende het liedje en zongen allebei mee. Ze hadden het echt naar hun zin. Toen hoorden ze door het lawaai door dat er gebeld werd. Ze hoorden ook dat de deur werd geopend en dat ze elkaar begroetten. Edella luisterde beter en stond verstijft. Daarna begon ze te glimlachen en rende ze naar beneden. Ze herkende die stem maar al te goed. Het was haar vriendje Emanuel. Ze was al halverwege de trap maar stond stil toen ze hem plots voor zich zag staan. Ze twijlfelde geen moment en drukte haar lippen op de zijne.

Terug in het bos bij Melody en Kyle.

"Ik vond het niet leuk toen je zei dat ik je stoord." zei Kyle tegen Melody. Melody keek hem geschrokken aan en daarna begon ze te grinniken. "Ik beloof..." brak Melody haar eigen zin af "Ik zweer het je dat ik het nooit meer zal zeggen en je moet het niet verkeert opvatten." voegde ze eraan toe "Ik wou niet dat je weg ging." zei ze fluisterend "Ik wou dat je even zweeg." zei Melody zeer zachtjes. "Oh." zei Kyle beschaamd "Het spijt me dat ik je bezorgd heb gemaakt." voegde hij eraan toe. "Ik vergeef het je." zei Melody zacht "Op één voorwaarde." zei ze plagerig. "Wat is die voorwaarde?" vroeg Kyle onwetend wat ze van plan was. "Dat je me een kusje geeft." zei Melody lachend. "Ok." zie Kyle "Daar heb ik geen problemen mee." zei hij lachend. Dan kuste hij Melody hevig weg van deze wereld.

Wordt vervolgd...