Wikia

Waar ben je Melody?Edit

Vervolg: De reis van Melody, Verwachtingen van elkaar en De reis gaat door.

Bij Kyle.

"Melody!" riep Kyle in paniek "Melody, waar ben je?!" riep hij. "Ga weg, Kyle!" riep Melody naar hem, maar hij wist niet waar ze was "Ga terug naar je geliefde!" riep ze. "Maar Mel..." riep Kyle zoekend naar haar "Jij bent mijn geliefde, Mel!" riep hij. En voordat hij het zelfs wist, stond Melody voor hem. Hij wilde zo graag naar haar toe gaan, maar hij bleef staan. Hij was bang dat ze weg zou gaan als hij bewoog. "Maar die "stervelinge" -sprak ze met walging uit- is toch jouw partner, jouw grote geliefde?" vroeg ze bot. "Melody, dat was vroeger en niet nu." zei Kyle nu een beetje boos. "Dat kan me niets schelen." zei Melody en ze werd nu ook boos. "Melody, alsjeblieft luister naar me." zei Kyle op een normale toon. "Nee!" riep Melody woedend "Ik luister nooit meer naar jou! Ik haat je!" riep ze huilend -of wat daarvoor door moest gaan "Ik haat je en ik wil je nooit meer zien Kyle! Nooit meer!" zei Melody en ze was weg. Kyle kon zijn pijn en zijn woede niet onderdrukken en barstte in huilen -of wat daarvoor door moest gaan- uit. Hij schreeuwde het uit van de pijn. Toen opeens stond Melody weer voor hem. Hij kon zich niet bedwingen en omhelsde haar meteen. "Melody, verlaat me niet!" smeekte hij "Alsjeblieft!" smeekte hij harder. Melody was zeer bedroefd en omhelsde hem terug. "Kyle, oh Kyle! Het spijt me zo!" riep ze wenend -of wat daarvoor door moest gaan "Vergeef me alsjeblieft!" riep ze. "Als je me maar niet meer verlaat?" vroeg hij snikkend. "Natuurlijk." riep Melody blij. "Dan vergeef ik het je!" riep Kyle blij. Dan drukte hij zijn koude lippen tegen de hare.

Bij Alice, Emanuel, Edella en Amelia.

"Hallo, Emanuel." zei Amelia toen ze hem zag. "Hallo." zei hij terug. "Hallo Emanuel." zei Alice toen hem zag -alsof ze hem niet zag aankomen. "Hallo." antwoordde hij beleefd terug. "Wil je meegaan om voor Edella en Amelia een -hoe heet dat ook al weer- ijsje te gaan halen?" vroeg ze aan hem -alsof ze het antwoord al niet wist. "Natuurlijk." zei hij verlangend naar Edella's gezelschap. "Ok dan gaan we." zei Alice. Alice nam haar jas, sjaal, muts, handschoenen en zonnenbril en Emanuel had zijn kleding al aan. Ze gingen naar buiten naar het ijssalon. Ze gingen naar het dichtsbijzijnde ijssalon. Amelia nam aardbeienijs en Edella nam chocoladeijs. Alice en Emanuel namen -om niet op te vallen- allebei vanille-ijs. Ze gingen bij een raam zitten. Daar aten ze snel hun ijsjes op en gingen weg. Toen ze weer thuis waren, gingen Alice en Emanuel direct naar de wc en spuugde alles uit. Ze gingen toen weer naar beneden en deden jassen enzo uit. "Was het lekker?" vroegen de twee te samen. "Ja, echt wel." zei Amelia. "Het viel mee." zei Edella. "En dit." vroeg Emanuel terwijl hij zijj lippen tegen de hare drukten. "Dat was lekker." zei ze lachend.

Bij Kyle en Melody.

Melody en Kyle liepen verder en verder. "Het spijt me echt Kyle." zei Melody nog steeds beschaamd. "Het is niets, Melody. Ik heb het je al vergeven." zei hij. "Ik hoop dat ik ooit jou partner zal worden." zei ze. Kyle stond opeens stil. "Wat is er Kyle?" vroeg Melody geschokt. "Melody..." begon hij "Jij bent mijn partner nu, Melody." zei hij "Jij bent het allerbeste en het allerbelangrijkste wat me ooit is overkomen." zei hij. "Kyle..." zei Melody met tranen -of wat daarvoor door moest gaan- van blijdschap in haar ogen "Jij bent dat ook van mij." zei ze blij. Toen kuste hij haar weg van dit wonderbaarlijke bos. Toen liepen ze verder en verder. "Kijk Kyle." zei Melody en ze wees naar een huis "Dat is het huis van de Denali's." zei ze. Dus gingen Melody en Kyle naar het huis.

In het huis van de Cullens.

Alice, Emanuel, Edella en Amelia gingen de woonkamer binnen en zagen iedereen rond Rosalie staan die aan de telefoon zat. "Wat is er aan de hand?" vroeg Edella. "Kate heeft gebeld." zei Carlisle. "Van de Denali clan?" vroeg Edella opnieuw "Waarom?" vroeg ze weer. "Melody is bij hen." zei Carlisle terug. Edella keek met grote ogen naar de telefoon en Rosalie zag het. "Liefje, Edella wil met je praten." zei Rosalie tegen de telefoon. Toen gaf ze de telefoon aan Edella. "Hey, Edella. Alles goed?" vroeg Melody langs de telefoon aan haar. "Ja, alles goed en met jou?" vroeg Edella aan haar. "Ja, alles goed en wat heb je met mijn kamer gedaan?" vroeg Melody -zo te horen nieuwschierig. "Ik heb er een chill-room van gemaakt." zei Edella. "Ah, ok. En, oh, is Varinya al terug?" vroeg ze. "Nee, ze is er nog niet." zei Edella. "Ah, ok. Ik mis haar wel en ik mis jullie daar ook." zei Melody. "Aha." zei Edella. "Edella, mag ik Rosalie terug spreken?" vroeg Melody. "Ok." zei Edella en gaf de telefoon terug aan Rosalie. Rosalie knikte een paar keer en zei dan "Dag lieverd.". Toen haakte ze in. "Ze zei dat alles goed gaat en dat ze nu verder gaat met Kyle." zei Rosalie. Toen ging zij met Emmett en Esme en Carlisle weg en de rest bleef in de woonkamer. "Ik mis haar wel." dacht Edella in zich. Edward hoorde die gedachten natuurlijk en ging naar haar toe en zei dat ze vast en zeker snel ging terugkomen. Toen ze dat hoorde werd Edella een beetje beter. Maar nu wende ze zich niet meer op Melody, maar op haar vriendje Emanuel.

Bij Melody en Kyle.

"Het was goed om met mijn ouders te praten." zei Melody. "Ja, het is altijd goed om met je ouders te praten." zei Kyle "Zeker als ze je begrijpen." "WOW." zei Melody verbaasd "Kyle." "Wat is er?" vroeg Kyle aan haar. "Stop met zo te zijn." zei Melody tegen hem. "Waarom?" vroeg Kyle verbaasd "Vind je het irritant?" vroeg hij. "Nee, maar je maakt me gek als je zo doet." zei Melody smachtend naar zijn lippen. Kyle merkte het en drukte zijn lippen op de hare. "Geloof je me nog steeds?" vroeg hij aan Melody. "Ja, Kyle." zei ze toen ze hem begreep "Ik geloof je nog steeds." zei Melody smachtend naar meer. Hij drukte opnieuw zijn lippen tegen de hare. Kyle legde zijn arm om haar middel om er zeker van te zijn dat Melody niet weg kon. Toen gingen ze verder. Ze kwamen steeds weer een stapje dichterbij hun onbekende bestemming.

Wordt vervolgd...