Wikia

Wie is dat nu weer?Edit

Toen ik eindelijk thuiskwam zag ik dat er een meisje en een jongen binnen waren en vroeg"wie zijn dat mama""dat zijn mijn vriendin haar dochter en haar vriendje en wie is dat"dat is mijn vriendje"zei ik en toen keek ze me verbaast aan.Ty zei"ik ben Ty"maar toen kwam het meisje ertussen en zei"WOW WOW WOW effekes wachte wie ben jij"en ze wees naar mij toen legde mijn mama alles uit en toen zei het meisje"aaaah,ok hallo ik ben Melody Lillian Cullen""OKE"zei ik en zei tegen Ty"Ty kom we gaan even naar mijn kamer inpakken"toen mijn mama het hoorde vroeg ze waar ga jij naar toe""weg"zei ik onbeleefd en ging naar boven met Ty.Alles was ingepakt en ik wou net vertrekken maar toen zei mijn mama"ik zal je missen mijn meisje,ik hou van jou"ik ook van jou mama"toen ging ik weg met Ty ik voelde me slecht van binnen en wou terugkeren maar het ging niet.Eindelijk waren we aangekomen in het hotel het was een mooie grote kamer voor twee heel gezelig.De volgende dag stelde ik iedereen wie ik kende voor.
Images (3)
Iedereen vond hem geweldig en vroeg over waar heb je hem ontmoet maar ik zei telkens weer"ergens waar jullie niet moeten weten.En toen kwamen we mijn beste vriendin Samina tegen en keek hem aan alsof hij een superster was en vroeg"wie is hij""dat is Ty mijn vriendje"zei ik bod en we gingen weg.We gingen terug het naar hotel maar ik voelde me niet goed en hij vroeg"wat is er"en ik zei"misschien is Samina wel op jou en wil jou van mij afpakken"toen ik dat zei keek hij me verbaast aan en zei"niemand kan jou van mij afpakken".We waren in het hotel aangekomen ik was nog bozer dan ooit en zei wat ik niet wou zeggen"ik haat je je bent verliefd op Samina"en ik liep keihard weg dat hij me zelfs niet kon volgen maar hij wist wel waar ik was en ging er naar toe.Toen ik in het bos was aangekomen zag hij me op een boomstronk huilen en zei"ik hou echt van je""ik geloof je niet"zei ik en toen zei hij"ik zal het bewijzen""hoe"Stefhanie wil je met me trouwen"toen keek ik hem met grote ogen aan en zei ik"JA,JA en nog is ja"ik was zo gelukkig dat ik hem omhelsde en kuste hem wel duizend keer.